23/4

Uppdatering!

Inte mycket har hänt faktiskt, Gordon har vilat ett par dagar pga. en massa rester i skolan (jag har rester i typ alla ämnen!). Fast igår hoppade jag upp på Gogge som var otroligt arg på mig, alltså extremt! Han har varit det dom dagarna han har fått vila. Jag skritta några meter uppsuttet innan jag fick hoppa av för att han dumma sig. Så jag gick en bit med honom och visade honom vart skåpet skulle stå! Det funka, han slutade efter ett tag och idag var han skitglad när jag kom, så antagligen så var han arg för att jag inte hade pysslat med honom så mycket under veckan. Knäpp ponny! Tur för honom att jag älskar honom ändå! <3

Gordon
bara jag som längtar tills det är sommar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0