3 augusti

Allt gick bra på Hästkliniken :) Hovbenet hade flyttat sig lite grann i båda fram hovarna (mest på höger fram) men det skulle gå att "rätta till" genom att verka av trakterna lite. Dom tyckte också att han gick bra och att han var fin i kroppen eller vad man nu ska säga. Det var också okej att rida lite för att det bara är bra att hålla i gång dom.



bild från här om dan när jag skrittade honom en stund. Han var as pigg! När jag skulle svänga med skänkeln så skulle han trava sa han! :p Sen igår så gick jag på en promenad och på vägen hem fick han spelet och bara flög iväg, knäpp ponny :p

Ni får en bild på min Mullbull! Han har växt en del:


Kommentarer
Postat av: Linn Mildén

aw vad söt! min katt gillar också att ligga sådär och bli kliad på magen! :D

2010-08-11 @ 18:37:49
URL: http://www.illusioner.devote.se
Postat av: Stina

Hej, hej =)



Vad skönt att Gogge verkar hämta sig bra från sitt fånganfall !

Vår ponny fick ju oxå fång några veckor efter din ponny och verkar oxå återhämta sig bra.

Himla otäck sjukdom =(

2010-08-14 @ 08:33:00
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0