17-02-2008 ♥

17-02-2008 Den dagen glömmer jag aldrig! Det var dagen då jag träffade min underbara ponny för första gången. Redan vid första ögonkastet visste jag att han var den jag ville ha! ♥




bjuder lite på oss själva från provridningen.

Min "låtsassyster" hittade annonsen och i rubriken stog det "Sagoponny". Vilket var korrekt! En riktig dröm var, och är han fortfarande.

När man tittar tillbaka sådär så ser man hur mycket både han och jag har förändrats under åren som har gått.

En ganska så gammal bild, ca 6 månader efter att vi köpt honom.

Kommentarer
Postat av: tilda&Mira

vilken sötnos! :)



sv jaa verkligen, dem är aaas snygga! :D

2010-12-27 @ 14:38:22
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0