19 dec

Idag har jag helgtjänst i stallet, så jag var där kl 7 imorse. Så då fodrade vi, bytte täcken, släppte ut, sopade och la in eftermiddags maten. Super skönt när det inte är så många hästar! Nu är vi kanske 26 st och det har varit ca 50st. Så vi vart klara på nästan bara 2 timmar. Fast nu är jag hemma och behöver inte åka tillbaka förens 14.30 eftersom att jag slapp fodra lunch.

Sen en liten rolig grej :) I torsdags beställde mamma och jag hem boots från Cheval till Gordon. Det vart rosa och turkosa i storlek medium. Vi fick hem dom dagen efter! :o Tyvärr så gick dom knappt runt så vi måste skicka tillbaka dom :/ Men vi ringde igår och vi ska få byta till en storlek större, fast röda och bruna. Men jag rekomenderar verkligen den butiken, dom har superbra service :D


Så fina :') Dom fick stå modell sen. Det är alltid lika kul att leka med kameran (och nya grejer). Tycker att den här bilden vart lite tuff, fick till den när jag ändrade lite inställningar :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Riktigt snygga, fanns de ljusblå inte i L?

2011-01-13 @ 22:35:21
URL: http://wherethesidewalcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0