Bal

Idag är jag ledig eftersom att jag var på bal igår kväll :) Det var rätt okej. Förutom när en av våra lärare (jätte gammal gubbe) pratade med mig, jag såg liksom hur han kollade ner i urringningen på min klänning! Dessutom sa han till mig och några andra tjejer att vi var skit snygga flera gånger. Han är så jävla närgången så det är läskigt! Jag fattar inte vad det är för fel på honom för asså han är på typ alla tjejer... Och jag var tvungen att dansa med honom!

Men annars var det trevligt. Vi åt mat och vi fick live musik så vissa dansade :)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: Aww Tack =D

Super fin header =D

2010-12-16 @ 22:07:18
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0