Julafton



Hur kul är det inte med Jul!? Det är nog den bästa tiden på året måste jag säga. Det är så kul att pynta, köpa julklappar, baka och laga mat! På tal om att laga mat - pappa och jag stog och rullade köttbullar igår till säkert 00.30, haha. Då var jag rätt så trött men det var så värt det! Och fina julklappar har jag fått med. En digital fotoram, PC boots (som satt som en smäck förresten), smink och lite annat små kraffs. Sen har jag gett bort endel roliga klappar med, som ett halsband med "kristaller" till Mulle, en gosedjur som ser ut som en bäver till Casper, morötter till Gordon (synd bara att jag råkade låsa in dom i skåpet igår så han får imorgon istället) och sen lite saker till familjen.

Är det förresten någon mer som brukar ha saker som ni gjort själva i granen, typ från när man var liten?

                   En gubbe som Marcus gjorde för mycket länge sedan! xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0