22 maj

Det vart inget med att kika på kattungar. :( Dom ringde och sa att dom var leveransklara nu (i annonsen så är dom inte det förrens om flera veckor), och jag köper inte katter som är yngre än 12 veckor. Sen hittade jag en annan fin som jag vart lite nyfiken på, men igår ringde dom och sa att dom skulle behålla den själva! Vi hade ju bestämt att vi skulle åka och kolla, så det är lite dålig stil.

Men iallafall, praon har varit bäst! Och det har varit bra väder och jag har blivit brun på armarna! :D Linda fick låna en ponny som heter Manjo så vi har ridit tillsammans. Gordon är så duktig! Det går bättre för varje dag! :)


En bild från igår när Linda och jag red ut. Manen ligger konstigt men han hade skakat på huvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0