22 februari

Jag var framme ungefär kl. 11 i stallet och fixa med maten och sånt på typ en halvtimme. Efter det så satt jag och smörjde läder grejor tills 16:15!! Jag fattar inte hur jag orkar! Fast jag fotade alla träns med, eller ja, nästan alla träns. Så jag kanske slänger upp ett inlägg om några utav mina träns ikväll eller imorgon.

Snart så ska jag iallafall tillbaka till stallet och rida en snabbis. Det är så skönt att rida i ridhuset på kvällen när det knappt är något folk. Oftast är det bara jag och en mer. Jag tänkte pröva ett nytt bett som jag fick skicka tillbaka för några veckor sedan eftersom att det var för kort. Men nu har jag fått ett nytt, i 12,5. Så nu borde det passa!

På förr-förra stallet. Saknar det ridhuset lite, det var så fint ljusinsläpp där.
Men vad mycket fett han har på kroppen! Speciellt på halsen. Kollar man tillbaka såhär så ser han mycket bättre ut nu, fast jag vill att han ska bli lite rundare.

Kommentarer
Postat av: amanda

Tja! Hur är läget? :D kraam

2011-02-22 @ 19:30:58
URL: http://mandie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0