24 februari

Igår fick Gordon vila. För det var tydligen hoppträning. Och det hittade jag ingenting om på tavlan i stallet. Fast visst börjar man inte en hoppträning halv 8 på en vardag? Nej, då var jag lite sur. Sen kom det tre andra som trodde att man kunde rida. Så dom fick rida ute i kylan istället.
Dom ska egentligen skriva på tavlan när det är träningar, men dom skriver bara vilken dag och inte alltid vilka tider och tiderna spelar rätt så stor roll! Och det är träningar på måndag, tisdag, onsdag, torsdag och lördag. Hur ska vi som inte tränar veta vilka tider och när ska vi rida? Visserligen så får man rida när det inte är hoppträning och på onsdagarna när det är fri hoppning. Men jag känner inte direkt för att rida när det är träning.

Gordon fick sig en ordentlig rykt istället och sen gick jag och kollade lite på träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0