Gordon 10 februari

Idag hade jag planerat att jag skulle rida barbacka men slutade med att han fick vila istället. Han hade tappat en brodd bak och jag kunde inte få loss de andra. Så då struntade jag i ridningen.
Imorgon ska jag köpa lite fler broddar så jag kan rida igen.

Gordon 2008. Men usch vilket högt ISO jag hade! :o Det märks klart och tydligt att jag är bättre med kameran nu, fast då hade jag bara lilla D40:n.

Fy för denna förbaskade snön! Jag som trodde att det höll på att smälta bort och bli vår, men icke. Nu är det bara en massa is under snön som man inte ser och halkar hela tiden.
Jag gjorde förresten min första vurpa idag med, för det här året. INTE KUL!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej Madde :) Hur går det med Gogge killen nu för tiden?? :D

2011-02-15 @ 21:57:37
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0