I min kameraväska

Nu när jag har uppdaterat lite på hästfronten så blir det lite foto med.
Det här hittar ni alltså i min kameraväska:

Min lite skitiga kameraväska.

Ytterfacket.
1. Liten väska med en kortläsare 2. Rengöringsvätska 3. Papper 4. Borste och typ någon blåsgrej.
2:an, 3:an och 4:an är ett rengöringskit till kameran.

Insidan av väskan. Ganska trångt, får knappt i kameran längre... :p

1. Tamron-objektiv (70-300mm) 2. Grå-filter 3. Blixt-diffusor 4. Skylight-filter

1. Batteriladdare 2. Stjärn-filter (x4) 3. USB-sladd 4. Kamera-lock (Som sitter på kameran när objektivet är bortplockat)

Min lilla bebis - Nikon D90! Och ett Nikkor-objektiv (18-135mm) och tillhörande motljusskydd.

Sen har jag lite små skit hemma hos pappa, som flera objektivlock t.ex. Och ett stativ, som inte får plats i väskan, fast det är ganska självklart att det inte får plats. :p

Hoppas att jag inte har glömt något annat. :)

Haha, ljuset är olika på varje bild. Ändå så har jag användt samma inställning på alla bilderna förutom på dom två sista. Dessutom så redigerar jag alla likadant. Den sista bilden är tagen med mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0