Klippa hovskägget?

Det är något jag har frågat mig själv ett bra tag. Klippa eller inte?
Jag tycker att det ser så fruktansvärt fult ut på Gordon, men det ska ju skydda mot smuts. Fast han har boots dygnet runt nu och hovskägget hänger ju typ utanpå. Och han är aldrig smutsig i karleden. Fast jag är också rädd för att han ska få mugg igen, som han fick när han gick på bete en gång. Men jag har ändå allt jag behöver för att motverka muggen (salvor, tvål och sånt.).
Men vågar jag?

Iallafall så klippte jag lite runt hoven, eller vad man nu ska säga. Jag slänger upp en bild och låter den tala :)
Visst ser det mycket bättre ut? Ni ser också hans fula hovskägg, som inte är så långt med ganska så tjockt.

Kommentarer
Postat av: linn mildén

svar: HAHA nej då är vi två. jag har alltid varit en sådan som aldriggggg vinner. verkligen! tack så mycket. och jag hoppas och håller tummarna på att du vinner alla dina saker till hästen :D vore ju roligt om någon av oss vann ;) KRAM!

2011-02-21 @ 16:25:24
URL: http://www.illusioner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0