Kopior vs. Äkta

Dags för ett inte häst relaterat inlägg tänke jag!

Åh, jag är så sugen på en ny väska! Helst en Mulberry, en äkta. Hur vackra är dom inte?
Men en sådan väska kan jag bara drömma om. Kanske skulle man köpa en kopia?
Jag satt iallafall och kikade på lite kopior förut, hehe.. Och visst är dom rätt lika?

Den här väskan skulle jag faktiskt kunna tänka mig, fast jag skulle ta bort hjärtat för det var inte snyggt!

Snälla mamma/pappa!? Så jävla snygg!!

En helt okej väska, fast enligt mig så hade den varit snyggare utan dom två facken på framsidan...

En till dröm! Jag dör lika mycket varje gång jag kollar på Mulberry's väskor.

Fast ändå skulle jag hellre köpa en äkta Mulberry, så det är bara att börja spara... :/

Ni kan ju gissa vart jag fick namnet på min katt från! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0