Mina träns

Några utav dom iallafall:




Svart aacenträns med bred nosgrimma och Swarovskipannband.
Märke: Gold Medal, pannbandet är från Schockemöhle
Pris: 749 kr för tränset, 690 kr för pannbandet

Tränset köpte jag på Hööks och pannbandet på Xtremehorsemakeover.




Svart pullarträns med silverdekorationer.
Märke: Schockemöhle
Pris: 1800 kr

Köpt på Xtremehorsemakeover, komplett med tyglar.





Brunt aacenträns med mönstersöm och brett nackstycke.
Märke: Dyón
Pris: 1199 kr

Köpt på Sharpman.




Svart aacenträns med rosa padding.
Märke: Okänt
Pris: Okänt

Köpt på Ullared.




Svart remontträns (Ihopplock av olika träns).
Märke: Nackstycke från något märke på hööks, pannband från HMC och remontnosgrimma från Hansbo.
Pris: -

Nackstycket köpte jag på Hööks, pannbandet har jag fått av en jag känner och nosgrimman är köpt på City Gross.




Svart aacenträns med ljusblå padding.
Märke: Claridge House
Pris: 399 kr

Köpt på Hööks. Har en snokrem någonstans men orkade inte leta upp den, har jaktkandaret på det så då behövs den inte. Använder väldigt sällan tränset, bettet används aldrig.




Mitt bruna "hack-träns".
Märke: Nackstycke och pannband är från Capone, hacket är från Hansbo.
Pris: Ingen aning. :p

Tränset från King's Ridsport och hacket från City Gross.

Sen har jag några träns nere på logen i mina andra två skåp. Bland annat ett som har denna snygga nosgrimma:

Svart aacennosgrimma med "flärp" så man kan ta bort snokremmen.
Märke: Hansbo
Pris: No idea..

Ett impulsköp mamma gjorde på City Gross när vi precis hade köpt Gordon.

Så, det var några av dom! Jag använder alla utom dom med rosa och blå padding, och det första har jag inte använt på ett tag men det ska det bli ändring på. Tänkte ju sälja det tränset först men det är helt klart för snyggt så jag struntar i att det är lite stort på Lillfisen. :)


Kommentarer
Postat av: Viktor Frisk

Sv: Mitt intresse för mode har alltid funnits där.

2011-02-23 @ 20:52:15
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: amanda

Åh tack vad gullig du är :D



vad bra, det är fint med mig, vad har du gjort idag? kram! :)

2011-02-23 @ 21:16:18
URL: http://mandie.webblogg.se/
Postat av: amanda

ja absolut! :) har ni lov nu? :D kram!

2011-02-23 @ 22:55:15
URL: http://mandie.webblogg.se/
Postat av: Julia

sv; Jag vet! :) De är jättehäftiga!

haha :P

2011-02-24 @ 00:08:37
URL: http://julielle.blogg.se/
Postat av: Karin

Sjukt välgjort inlägg. Bra bilder! Kort text - Lagom ändå.



Du får visa din andra träns också. :D

2011-03-12 @ 16:45:52
Postat av: Kim.

Har hittat ännu en människa som är lika galen i träns som jag ser jag. ^^

Skitfina iaf! :D

2011-03-30 @ 19:03:04
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0