Prova-på-dag på De Geergymnasiet

Ja, idag var jag på prova-på-dag på De Geer (Estetik och media). Det var den pinsammaste dagen på länge, men kul!
Linda hade kollat upp bussar så vi skulle ta den som gick 07:20 men sen sa hon att det var 422 och den går lixom inte förbi våran hållplats. Så vi var tvungna att ta 08:15 bussen, och vi började 08:30 på De Geer!!
När vi väl var framme vid skolan så var klockan typ 09:00 och det kom en vuxen och sa att vi skulle gå och sätta oss i Cafét så vi gjorde det. Fast igentligen skulle vi inte det. Men sen hittade en lärare oss och vi kom till rätta, bara en timma försenade, oups! Sen fick vi göra en "film", fota porträtt i studion och utomhus och se lite från en musikal.

Jag tror att det är något som skulle passa mig, och då får jag läsa film och foto i 1:an och sedan fördjupa mig i något i 2:an och 3:an.

Kommentarer
Postat av: emiliepersson

Nikon D5000 :)

2011-02-01 @ 17:13:53
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0