14 Januari

Fick en fråga om dom ljusblåa bootsen jag prövade så här kommer svaret!:

Svar: Dom hade dom inte på lager då har jag för mig. Och jag är såpass lat så jag orkar inte sitta och vänta på att dom skulle få in dom, haha. Men nu har dom säkert fått in fler om du blev lite sugen på dom :)


Jaha det var de... Idag får jag gå till stallet med, trots att jag är sjuk... Typiskt att mammas bil ska gå sönder just nu!! Nej, jag tycker lite synd om mig själv nu faktiskt, fast stackars Marcus. Han lär väl få släpa sin trunk (han är hockey målvakt ifall ni inte visste) ända bort till himpan. Jag tänker inte hjälpa till iallafall, fy vad hans grejor stinker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0