18 Januari

Idag red jag lite i ridhuset, det kändes riktigt bra faktiskt :) Fast det tar ju ett himla tag för honom att fatta att han faktiskt ska flytta sig undan skänkeln!
Imorgon får vi se vad som händer. Jag har tagit ledigt från skolan för att vetrinären kommer och checkar hans mun så allt står rätt till. Om någon undrar varför så är det för att han ibland tuggar höt och sen spottar ut det. Så vi tror att det kan bero på tänderna.
På lördag blir det iallafall löshoppning igen. Sen får han vila söndag till tisdag för jag ska till Sälen med klassen! Så skoj, fast jag ska inte åka skidor. Jag och några andra tjejer och någon kille ska bada på Experium (?). Jag lär ju ha endel att jobba med sen när jag kommer hem, Gordon lär väl va näst intill ohanterbar när jag ska rida. Men det får jag ta när jag åker bort.

Sötkorvisen. Men ful man, och pannluggen ska vi inte tala om, förra sommarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0