7 januari

Kände att det var dags att uppdatera lite. Och ni får lite bilder från min mobil!:


lite myspys bilder från förra fredagen. Det är så skönt att det är plogat på rundan! :D

Gordons fjong, fjång? som jag hatar!! Fast igår klippte jag bort endel av den, finally! Resten ryker nog idag.
Och sen ser man ju väldigt väl att han fick fång i sommras. Fast jag kan säga att hans hovar växer sakta för på fångränderna kan man ju se när hästen fick fång och på Gordons är ser det ut som om det var ca 2 månader sen fast han fick fång i juni. Alltså för ca 5 månader sen. Så dom dök upp ganska sent.

Idag tror jag att det blir lite dressyr för våran del och imorgon blir det löshoppning med några andra i stallet. Så mer uppdatering blir det imorgon!

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv. vet inte riktigt men räkna med minst 50kr. =)

2011-01-07 @ 19:50:21
URL: http://evelinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0