9 januari

Det gick jätte bra på löshoppningen igår! Fast vi höll inte på sålänge, dels för att han inte har hoppat så jätte mycket på senaste tiden och för att vi hamnade lite efter i "schemat". Men han var jätte duktig och tyckte att det var kul! Nu planerar dom andra som var med att löshoppa om typ 2 veckor igen och räknar nog med att vi är med då också, eftersom att det inte vart så mycket igår. Då har vi säkert lite mer tid.
Idag har vi gått en liten promenad och bara myst :)

Ni får en gammal bild, eftersom att jag har lite bildbrist nu...

Kan också skriva en lite konstig händelse, eller ja, inte så konstigt för min familj!: Min storebror fick tuppjuck och knuffade mig ur bilen förut (när den hade stannat såklart). Och jag klarar verkligen inte sånt eftersom att jag är extremt lättroad. Så jag låg där med benen fortfarande i bilen och resten var i snön, jag skratta så jag grät! Ingen hjälpte mig för dom skrattade med och då kommer det folk och går förbi och glor! Jag märkte inget men enligt brorsan så glodde dom en hel del! xd Jag dööööör! Min familj är ganska konstig, fast man blir väl som dom man umgås med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0