Gordon 14 jan

Mamma hann skaffa en hyrbil innan vi skulle till stallet, puuh!

Idag hade jag tänkt longera eftersom att jag känner mig lite krasslig. Men så kom Ann och frågade ifall jag ville pröva hennes westernsadel. Självklart så sa jag ja! Så jag prövade att rida lite med den. Trots att sadelgjorden var en aning stor.
Gudars vad skön den var! Och det kändes som en helt annan häst idag, han var så duktig, min lilla ponny. :) Vi hade en publik uppe i vandrarhemmet dessutom. Det var ett par killar som satt och kollade och pekade, säkert för att jag red med westernsadel. Jag hoppas det iallafall för så himla ful är jag väl ändå inte! xd


ehe, jag var tvungen att måla över mitt ansikte. Man kan ju inte se ut hur som helst. Skönt med rumpvärmare förresten :p


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att det går så bra för er! Jag får komma och hälsa på någongång kanske ;)

Kram! Frida

2011-01-15 @ 12:28:09
URL: http://www.fridakarlbom.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0