När jag inte har något bättre för mig...

... kan jag ibland sitta och fundera över meningen med olika saker. Typ som hajar, varför finns dom? Jag kan inte nämna en enda bra anledning, och det säger jag bara för att jag är så sjukligt rädd för dom.

När jag väl drömmer mardrömmar så är det om hajar och att gå förbi dom på Tropikariet är riktigt jobbigt! Tänk om dom liksom skulle ha sönder glaset!?
När jag var mindre och hade sett på Hajen (filmen) så vågade jag inte ens bada i ett badkar, så ja... Jag gillar inte hajar. Eller fiskar för den delen. 
Det är typ därför jag aldrig badar i havet, hoho...


bilder lånade från google.

Visserligen hade Anna Anka aldrig kommit på att hon skulle äta brosk för att slippa cancer om hajarna inte hade funnits. Fast om det verkligen funkar kan vi ju diskutera om.

Kommentarer
Postat av: Emilie Persson - en ridsportblogg

Ja är med sjukt rädd för hajar men tycker de är väldigt häftiga me! Kommer ihåg när ja gick typ andra året på gymnasiet och tidningen som man kan läsa på tåget drog ett 1april skämt. De stod att de hade släppt ut hajjar i roxen och tror du ja vågade bara där sen på hela sommaren, never!? Never!!! Ja får typ panik när ja badar i sjöar osv o nuddar sjögräs eller sånt för ja tror att det ska va en haj! Och de där med roxen o hajjar va hemskt!

2011-01-30 @ 17:04:00
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0